UNO DE LOS PRINCIPALES OBJETIVOS DE LA EDUCACIÓN DEBE SER AMPLIAR LAS VENTANAS POR LAS CUALES VEMOS AL MUNDO. Arnold H. Glasow

miércoles, 30 de noviembre de 2016

RECREANDO OBRAS DE ARTE 1

¡Qué contenta estou hoxe! Nada máis chegar ao cole levei unha sorpresa fantástica. Yeico foi o primeiro pementeiro en animarse a recrear unha obra de arte, bueno, en realidade foron dúas. ¡Mirade que divertido quedou! ¡Encántame!¡Grazas Yeico e familia por participar neste xogo!

Non me digades que non o fixo ben. ¡Veña! A ver se máis pementeiros e pementeiras se animan e, xunto coa familia, nos sorprenden tratando de recrear fermosas pinturas ou esculturas. Xa vedes que só fai falta un pouquichiño de imaxinación, como me explicou Yeico cunhas servilletas fixeron a gola e o puño da roupa do "Cabaleiro coa man no peito" do Greco. ¡Teño ganas de ver moitas máis!
Imagen relacionada

2 comentarios:

  1. 👏👏👏👏Encantame!!! Que divertido, eu tamen teño ganas de ver mais, interpretan moi ben, nos ainda estamos matinando...

    ResponderEliminar