UNO DE LOS PRINCIPALES OBJETIVOS DE LA EDUCACIÓN DEBE SER AMPLIAR LAS VENTANAS POR LAS CUALES VEMOS AL MUNDO. Arnold H. Glasow

jueves, 10 de noviembre de 2016

OS EQUIPOS DA PEMENTEIRA

Estamos xa a piques de iniciar o noso proxecto de traballo. Aínda non vos vou dicir o título pero, vendo os nomes dos nosos equipos na aula, poderedes imaxinar por onde van os tiros. Aquí podedes ver o momento en que lles presento aos nenos/as a denominación de cada grupo. Por suposto recordar o nome é importante pero, tamén, ter unha imaxe que se asocie rapidamente con eses nomes.
TAJ  MAHAL

PARTENÓN

PIRÁMIDES  DE  GIZA
A continuación veredes os membros de cada un dos equipos. E serán eles mesmos os que vos digan o nome do seu equipo. ¡Escoitade ben!






 E hoxe estivemos facendo unha actividade impresa e os pementeiros/as estiveron moi concentrados e traballando moi ben.






7 comentarios:

  1. Nos tamén estamos intrigados e con ganas de saber máis, agardamos que vivan moitas experiencias con esta nova aventura que comeza!!!!
    ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eu estou completamente convencida de que imos vivir xuntos moitas experiencias divertidas. A ver ata onde chegamos!!!!!e vós tamén participaredes así que preparade as maletas!

      Eliminar
  2. A ver onde chegamos! jajajaja! Eu tamén estou impaciente xa por descubrir moitas cousas novas con estes pementeiros!

    ResponderEliminar
  3. Entón estamos todos igual. Desaxando saber mais e velos a eles aprender e disfrutar! Que ganas!

    ResponderEliminar
  4. por certo, MARCOS dixome que tamén había unha "ciudad Perdida"??????

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Uy! pois teño que repensar ben o que dixen e expliquei porque non sei eu a que cidade se refire.Dalgún comentario sacaría esa conclusión. A ver o que averiguamos!

      Eliminar
  5. Encantanme!!! Xa estamos desexando que empece o proxecto para disfrutar del cos pementeir@s ☺☺☺

    ResponderEliminar